6 listopada 2016

Blog

Dzisiaj będzie trochę inaczej niż zawsze. Zazwyczaj piszę o sposobach, które pozwolą zwiększyć dochody pochodzące z działalności sklepu internetowego. Dziś jednak zajmę się tematem, który jest bliski każdemu z nas. Nie ważne czy jesteśmy etatowymi pracownikami, czy przede wszystkim przedsiębiorcami, zawsze jesteśmy wystawieni na hejt.   Czym jest hejt? Dla
Rozwój osobisty
W czasie pisania tego artykułu właśnie tworzę swój drugi kurs wideo o trendach w SEO w roku 2017 w języku angielskim. Jednakże nie chcę zostawiać „na lodzie” moich krajanów 🙂 . Zatem w 5 punktach opiszę na czym warto się skupić w 2017, aby poprawić swoją pozycję w Google.  
SEO
Słowo „like” już na zawsze zostało skojarzone z Facebookiem. Wielu ludzi błędnie myśli, że stanowi ono podstawę do ocenienia czy dany fanpage jest przydatny dla użytkowników. Jasne, że konto posiadające 10000 like’ów jest bardziej popularne od konta, które ma ich zaledwie 1000, ale tutaj liczy się przede wszystkim ich „jakość”!
Social media
W zeszłym tygodniu opisywałem pierwsze 4 metody, które skutecznie potrafią przekonać użytkownika do zakupów w Twoim sklepie internetowym. Dziś jednak powracamy do tematu i z miłą chęcią prezentuję drugą część tego mini-cyklu. 🙂   Landing Page Dedykowany landing page potrafi naprawdę zdziałać cuda. Powstaje jednak pytanie, jak stworzyć go poprawnie.
E-Commerce
Dochody sklepu internetowego przede wszystkim opierają się na sprzedaży. Co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Jakie są jednak konkretne metody sprzedaży i komunikacji, aby na dobre zostać w pamięci Twojego użytkownika, aby zaczął on wydawać pieniądze właśnie w Twoim sklepie internetowym. Mam dla Ciebie 8 metod, które skutecznie przekonają
E-Commerce
Przyszłość sklepów internetowych to często pomijana kwestia w różnego rodzaju wywodach i artykułach. Jednakże jest to bardzo ważna rzecz! Dzięki odpowiedniemu planowaniu przyszłości nasz e-sklep będzie mógł się ciągle rozwijać. Wróćmy teraz do czasów, kiedy płatności w sklepie online dokonywało się poprzez zwykły przelew tradycyjny. Trzeba było iść do banku,
E-Commerce
Według niektórych statystyk ponad 20% osób w Polsce nigdy nie kupowała online. Po części są to ludzie starsi, którzy nie do końca są obyci z nowymi technologiami. Część jednak to ludzie w sile wieku, czyli tacy, którzy należą do tzw. „pokolenia Y”. Co może być przyczyną tego stanu rzeczy, że
E-Commerce
Zbliża się okres świąt, a więc to ostatnia pora, aby poprawić efektywność sklepu internetowego! Święta to wspaniały czas, w którym za wszelką cenę wielki sklep internetowy, jak i mały e-sklep chce zwiększyć swoją sprzedaż, aby zamknąć rok z wysokimi zyskami i wysokim poziomem konwersji. Jest to także świetny sposób na
E-Commerce