Premiera kursu „Tworzenie Efektywnych Lejków Sprzedażowych”

Miło mi poinformować, że w dniu dzisiejszym ma premiera mojego najnowszego kursu „Tworzenie Efektywnych Lejków Sprzedażowych”! Ale to nie wszystko! Dziś premierę ma również moja platforma z kursami wideo, także chyba nie muszę wspominać, że to wielki dzień dla mojego biznesu. 🙂 Wracając jednak do samego kursu… Czy prowadząc biznes, kiedykolwiek szukałeś „magicznych” metod, aby Read more about Premiera kursu „Tworzenie Efektywnych Lejków Sprzedażowych”[…]

Jak sprzedawać produkty za pomocą vloga? – cz.2

Witam Cię serdecznie w drugiej części lejka sprzedażowego przeznaczonego dla vlogerów. W materiale z zeszłego tygodnia, który znajdziesz TUTAJ, mogłeś dowiedzieć się, jak ważne jest dawanie świeżego i wartościowego contentu. Aby tworzyć taki content, przydadzą się przede wszystkim dwie rzeczy: Ocena, jakie filmy na naszym kanale powodują największe zaangażowanie Obserwacja komentarzy pod swoimi filmami oraz Read more about Jak sprzedawać produkty za pomocą vloga? – cz.2[…]

Jak skutecznie sprzedawać produkty za pomocą bloga – cz.2

W materiale wideo z poprzedniego tygodnia przedstawiłem Ci pierwszą część lejka sprzedażowego przeznaczonego dla blogerów. Jeżeli nie wiesz, o jakim materiale piszę lub chcesz sobie odświeżyć, jak on przebiegał, kliknij tutaj, aby zobaczyć wideo. Zanim jednak rozpocznę opisywanie drugiej części tego lejka, chciałbym zwrócić uwagę na jedną rzecz, która jest bardzo popularna wśród blogerów. Wielu Read more about Jak skutecznie sprzedawać produkty za pomocą bloga – cz.2[…]

Jak skutecznie sprzedawać produkty za pomocą bloga – cz.1

Czy zauważyłeś, że wiele osób prowadzi bloga tylko dlatego, że daje im to sporo satysfakcji? Jest to naprawdę świetne podejście, gdyż od razu widać, że tacy ludzie naprawdę uwielbiają to robić, nawet gdy nic na tym nie zarobią. Lecz pojawia się kilka pytań. Co, jeśli podejść do tematu blogowania z bardziej biznesowej strony? Co, jeśli Read more about Jak skutecznie sprzedawać produkty za pomocą bloga – cz.1[…]

Zapowiedź kursu „Google Analytics od A do Z”

W końcu nadeszła chwila, aby oficjalnie zapowiedzieć mój nowy kurs. Jest to kurs dotyczący potężnego narzędzia, jakim bez wątpienia jest Google Analytics. Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj dalej! Ten kurs to ok. 7 godzin czystej wiedzy na temat poruszania się w środowisku Google Analytics. Postarałem się uporządkować ją w bardzo przejrzysty sposób, abyś mógł w Read more about Zapowiedź kursu „Google Analytics od A do Z”[…]

10 najpopularniejszych celów witryny i sposoby jak je osiągnąć

W poprzednim artykule uznaliśmy, że warto brać się za analitykę webową, aby osiągnąć sukces nie tylko w Internecie, ale  i w całym biznesie. Jednakże, aby efektywnie badać, czy analityka webowa działa na naszą korzyść, musimy wyznaczyć cele, które nasza strona internetowa lub aplikacja musi spełniać.   Poniżej przedstawiam listę przykładowych celów witryny oraz sposoby, w Read more about 10 najpopularniejszych celów witryny i sposoby jak je osiągnąć[…]

Analityka webowa – czy warto się za nią brać?

Od wielu lat po sieci krąży hasło „analityka webowa”. Co to jest i z czym to się je? Analityka webowa w dosłownym znaczeniu to ogół statystyk, które otrzymuje administrator strony internetowej od narzędzi analitycznych. Oczywiście przedmiotem badań jest strona internetowa lub aplikacja mobilna.   No dobrze, ale co było moim natchnieniem, aby napisać ten artykuł? Read more about Analityka webowa – czy warto się za nią brać?[…]

Jak radzić sobie z hejtem?

Dzisiaj będzie trochę inaczej niż zawsze. Zazwyczaj piszę o sposobach, które pozwolą zwiększyć dochody pochodzące z działalności sklepu internetowego. Dziś jednak zajmę się tematem, który jest bliski każdemu z nas. Nie ważne czy jesteśmy etatowymi pracownikami, czy przede wszystkim przedsiębiorcami, zawsze jesteśmy wystawieni na hejt.   Czym jest hejt? Dla tych, którzy nie wiedzą, już Read more about Jak radzić sobie z hejtem?[…]

Trendy SEO w 2017 roku!

W czasie pisania tego artykułu właśnie tworzę swój drugi kurs wideo o trendach w SEO w roku 2017 w języku angielskim. Jednakże nie chcę zostawiać „na lodzie” moich krajanów 🙂 . Zatem w 5 punktach opiszę na czym warto się skupić w 2017, aby poprawić swoją pozycję w Google.   Wyszukiwanie głosowe Jest to nowość, Read more about Trendy SEO w 2017 roku![…]