Zapowiedź kursu „Google Analytics od A do Z”

W końcu nadeszła chwila, aby oficjalnie zapowiedzieć mój nowy kurs. Jest to kurs dotyczący potężnego narzędzia, jakim bez wątpienia jest Google Analytics. Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj dalej! Ten kurs to ok. 7 godzin czystej wiedzy na temat poruszania się w środowisku Google Analytics. Postarałem się uporządkować ją w bardzo przejrzysty sposób, abyś mógł w Read more about Zapowiedź kursu „Google Analytics od A do Z”[…]

10 najpopularniejszych celów witryny i sposoby jak je osiągnąć

W poprzednim artykule uznaliśmy, że warto brać się za analitykę webową, aby osiągnąć sukces nie tylko w Internecie, ale  i w całym biznesie. Jednakże, aby efektywnie badać, czy analityka webowa działa na naszą korzyść, musimy wyznaczyć cele, które nasza strona internetowa lub aplikacja musi spełniać.   Poniżej przedstawiam listę przykładowych celów witryny oraz sposoby, w Read more about 10 najpopularniejszych celów witryny i sposoby jak je osiągnąć[…]

Analityka webowa – czy warto się za nią brać?

Od wielu lat po sieci krąży hasło „analityka webowa”. Co to jest i z czym to się je? Analityka webowa w dosłownym znaczeniu to ogół statystyk, które otrzymuje administrator strony internetowej od narzędzi analitycznych. Oczywiście przedmiotem badań jest strona internetowa lub aplikacja mobilna.   No dobrze, ale co było moim natchnieniem, aby napisać ten artykuł? Read more about Analityka webowa – czy warto się za nią brać?[…]

Jak radzić sobie z hejtem?

Dzisiaj będzie trochę inaczej niż zawsze. Zazwyczaj piszę o sposobach, które pozwolą zwiększyć dochody pochodzące z działalności sklepu internetowego. Dziś jednak zajmę się tematem, który jest bliski każdemu z nas. Nie ważne czy jesteśmy etatowymi pracownikami, czy przede wszystkim przedsiębiorcami, zawsze jesteśmy wystawieni na hejt.   Czym jest hejt? Dla tych, którzy nie wiedzą, już Read more about Jak radzić sobie z hejtem?[…]

Trendy SEO w 2017 roku!

W czasie pisania tego artykułu właśnie tworzę swój drugi kurs wideo o trendach w SEO w roku 2017 w języku angielskim. Jednakże nie chcę zostawiać „na lodzie” moich krajanów 🙂 . Zatem w 5 punktach opiszę na czym warto się skupić w 2017, aby poprawić swoją pozycję w Google.   Wyszukiwanie głosowe Jest to nowość, Read more about Trendy SEO w 2017 roku![…]

Jak pozyskać „jakościowe” lajki na Facebooku?

Słowo „like” już na zawsze zostało skojarzone z Facebookiem. Wielu ludzi błędnie myśli, że stanowi ono podstawę do ocenienia czy dany fanpage jest przydatny dla użytkowników. Jasne, że konto posiadające 10000 like’ów jest bardziej popularne od konta, które ma ich zaledwie 1000, ale tutaj liczy się przede wszystkim ich „jakość”! Co z tego, że mamy Read more about Jak pozyskać „jakościowe” lajki na Facebooku?[…]

8 metod, które skutecznie przekonają klienta do zakupów – cz.2

W zeszłym tygodniu opisywałem pierwsze 4 metody, które skutecznie potrafią przekonać użytkownika do zakupów w Twoim sklepie internetowym. Dziś jednak powracamy do tematu i z miłą chęcią prezentuję drugą część tego mini-cyklu. 🙂   Landing Page Dedykowany landing page potrafi naprawdę zdziałać cuda. Powstaje jednak pytanie, jak stworzyć go poprawnie. Elementy, które powinien zawierać każdy Read more about 8 metod, które skutecznie przekonają klienta do zakupów – cz.2[…]

8 metod, które skutecznie przekonają klienta do zakupów – cz.1

Dochody sklepu internetowego przede wszystkim opierają się na sprzedaży. Co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Jakie są jednak konkretne metody sprzedaży i komunikacji, aby na dobre zostać w pamięci Twojego użytkownika, aby zaczął on wydawać pieniądze właśnie w Twoim sklepie internetowym. Mam dla Ciebie 8 metod, które skutecznie przekonają przyszłego klienta do zakupów. Całość Read more about 8 metod, które skutecznie przekonają klienta do zakupów – cz.1[…]

4 pomysły na przyszłość sklepów internetowych

Przyszłość sklepów internetowych to często pomijana kwestia w różnego rodzaju wywodach i artykułach. Jednakże jest to bardzo ważna rzecz! Dzięki odpowiedniemu planowaniu przyszłości nasz e-sklep będzie mógł się ciągle rozwijać. Wróćmy teraz do czasów, kiedy płatności w sklepie online dokonywało się poprzez zwykły przelew tradycyjny. Trzeba było iść do banku, wypełnić blankiet i przekazać go Read more about 4 pomysły na przyszłość sklepów internetowych[…]

9 rad, które pozwolą zwiększyć zaufanie e-sklepu

Według niektórych statystyk ponad 20% osób w Polsce nigdy nie kupowała online. Po części są to ludzie starsi, którzy nie do końca są obyci z nowymi technologiami. Część jednak to ludzie w sile wieku, czyli tacy, którzy należą do tzw. „pokolenia Y”. Co może być przyczyną tego stanu rzeczy, że nie kupują za pomocą Internetu? Read more about 9 rad, które pozwolą zwiększyć zaufanie e-sklepu[…]