5 trików na poprawne zoptymalizowanie grafik w eCommerce

Wiele razy w moim życiu słyszałem, że grafiki nie są tak bardzo ważne w procesie optymalizacji i pozycjonowania witryny. „W SEO liczy się tylko tekst i słowa kluczowe” – słyszałem na każdym kroku. Jednak w tym momencie mogę napisać, że nigdy nie ugiąłem się pod ciężarem tych słów. J Od samego początku mojej przygody z Read more about 5 trików na poprawne zoptymalizowanie grafik w eCommerce[…]

5 zasad poprawnego pozycjonowania witryny

Dziś nie będzie artykułu… Będzie coś znacznie lepszego! Postanowiłem zebrać najważniejsze informacje na temat odpowiedniego pozycjonowania witryny i dać je Tobie w przystępnej formie. Każda osoba, która jest na początku drogi w branży SEO, potrzebuje gotowych materiałów po to, aby dowiedzieć się w przynajmniej w podstawowym stopniu, jak działają wszystkie mechanizmy, które rządzą światem SEO. Read more about 5 zasad poprawnego pozycjonowania witryny[…]

4 rzeczy, które nie (warto) stosować w swojej strategii SEO

W sieci krąży mnóstwo artykułów i filmów o tym, jak należy lub jak nie należy optymalizować stronę internetową. Nie ma co ukrywać, że są to bardzo przydatne materiały (niestety nie wszystkie) i naprawdę sporo z nich można się nauczyć. Jednak w tym momencie przychodzi nam do głowy bardzo popularne zdanie „teoria to jedno, a praktyka Read more about 4 rzeczy, które nie (warto) stosować w swojej strategii SEO[…]

Czym jest zjawisko link reclamation i jak o nie zadbać?

Dziś chciałbym opisać jedno bardzo ciekawe zjawisko, które jest często pomijane w procesie link buildingu. Zjawisko to nazywa się „link reclamation”, a w języku polskim można je zrozumieć jako dosłownie „odzyskiwanie linków”. Na czym ono polega i jak je robić, aby przyniosło wymierne efekty? Czytaj ten artykuł dalej! „Link reclamation” polega na wysyłaniu prośby do Read more about Czym jest zjawisko link reclamation i jak o nie zadbać?[…]

5 spsobów na zoptymalizowanie podstrony produktu

Często zdarza się tak, że mimo szczerych chęci zakupu produktu w sklepie internetowym, wychodzimy  z niego zniesmaczeni. Dlaczego? Powodów może być wiele. Zbyt wysoka cena, wątpliwa jakość, droga przesyłka… przykładów można wymieniać bez końca. Są jednak pewne sposoby, które pozwalają zatrzymać użytkownika na dłużej, a co za tym idzie, jest duża szansa, że dokona on Read more about 5 spsobów na zoptymalizowanie podstrony produktu[…]

4 rzeczy, z którymi muszą zmierzyć się ludzie od SEO w 2017

Zanim przejdziemy do głównego tematu tego artykułu, chciałbym Ci powiedzieć, że mamy już prawie połowę września! Aż trudno sobie wyobrazić, że już tyle czasu minęło od rozpoczęcia roku. A już za kilka miesięcy, ponad 2 lata istnienia mojej działalności. Z tej okazji szykuję coś ekstra, ale jeszcze potrzymam moich drogich czytelników w niepewności. 🙂 Do Read more about 4 rzeczy, z którymi muszą zmierzyć się ludzie od SEO w 2017[…]

10 przykładów kreatywnych stron 404

Jeżeli mielibyśmy stworzyć ranking rzeczy, które najbardziej wkurzają użytkowników na stronie, błąd 404 moglibyśmy umieścić na samym jego szczycie. W tym artykule zajmiemy się troszkę mniej technicznymi zagadnieniami, na rzecz efektownego pokazania użytkownikowi, że strona, na którą chce dotrzeć, niestety niedomaga. Niech osoba, która nigdy nie zdenerwowała się na widok tego błędu, pierwsza rzuci kamieniem! Read more about 10 przykładów kreatywnych stron 404[…]

8 sposobów na poprawienie czytelności artykułów

Wyobraź sobie, że wchodzisz na bloga, otwierasz podstronę z artykułem, a tu… Twoje oczy są rażone ścianą tekstu. Zero odstępów, zero grafik, zero video. Kompletnie nic. Czy w takiej sytuacji czujesz się komfortowo? Czy będziesz czytał ten artykuł od początku do końca? Pozwól, że odpowiem za Ciebie. Z pewnością nie! Zresztą ja też. Dlatego postanowiłem Read more about 8 sposobów na poprawienie czytelności artykułów[…]

Jak korzystać z fraz z „długiego ogona”?

Nie ulega wątpliwości, że pozycjonowanie odgrywa bardzo dużą rolę wśród wielu kanałów dostępu do użytkowników w Internecie. Dla małych i początkujących firm, które nie mają pieniędzy na płatne reklamy, odpowiednie pozycjonowanie może być sprawą życia lub śmierci. W tym momencie do akcji wkraczają frazy z „długiego ogona” i wyciągają do nas pomocną dłoń. To czy Read more about Jak korzystać z fraz z „długiego ogona”?[…]

8 rzeczy, o których musisz pamiętać, tworząc content dla seniorów

W dzisiejszych czasach bardzo często można usłyszeć, że postęp technologiczny jest tylko i wyłącznie dla młodych. Trudno się z tym nie zgodzić. Spójrzmy na młodsze pokolenia. Co robiłeś w wieku 7 lat, a co robią dzisiejsze dzieci w tym samym wieku? No widzisz! Postęp technologiczny doprowadził do tego, że zupełnie zmieniają się potrzeby i wymagania Read more about 8 rzeczy, o których musisz pamiętać, tworząc content dla seniorów[…]