6 listopada 2016

Blog

Dla wielu początkujących osób pozyskiwanie linków jest wręcz rzeczą karkołomną. Część z nich potrafi w dobrym stopniu zoptymalizować witrynę, ale w momencie potrzeby jej linkowania, odwraca głowę w drugą stronę. Dlaczego tak jest? Wszelkie poradniki na temat poprawnej optymalizacji strony zostały już stworzone, jednakże nikt nie daje gotowych miejsc, z
SEO
Ostatnio doszedłem do wniosku, że bardzo dużo moich materiałów ma za zadanie przekazać konkretną wiedzę na określony temat z dziedziny SEO i eCommerce. Postanowiłem jednak wnieść coś nowego… Często moi subskrybenci pytają mnie się o problemy, na które nie da się odpowiedzieć „podręcznikową regułką”, lecz trzeba indywidualnie przypatrzeć się sprawie.
SEO
Wiele razy w moim życiu słyszałem, że grafiki nie są tak bardzo ważne w procesie optymalizacji i pozycjonowania witryny. „W SEO liczy się tylko tekst i słowa kluczowe” – słyszałem na każdym kroku. Jednak w tym momencie mogę napisać, że nigdy nie ugiąłem się pod ciężarem tych słów. J Od
SEO
Dziś nie będzie artykułu… Będzie coś znacznie lepszego! Postanowiłem zebrać najważniejsze informacje na temat odpowiedniego pozycjonowania witryny i dać je Tobie w przystępnej formie. Każda osoba, która jest na początku drogi w branży SEO, potrzebuje gotowych materiałów po to, aby dowiedzieć się w przynajmniej w podstawowym stopniu, jak działają wszystkie
SEO
W sieci krąży mnóstwo artykułów i filmów o tym, jak należy lub jak nie należy optymalizować stronę internetową. Nie ma co ukrywać, że są to bardzo przydatne materiały (niestety nie wszystkie) i naprawdę sporo z nich można się nauczyć. Jednak w tym momencie przychodzi nam do głowy bardzo popularne zdanie
SEO
Dziś chciałbym opisać jedno bardzo ciekawe zjawisko, które jest często pomijane w procesie link buildingu. Zjawisko to nazywa się „link reclamation”, a w języku polskim można je zrozumieć jako dosłownie „odzyskiwanie linków”. Na czym ono polega i jak je robić, aby przyniosło wymierne efekty? Czytaj ten artykuł dalej! „Link reclamation”
SEO
Często zdarza się tak, że mimo szczerych chęci zakupu produktu w sklepie internetowym, wychodzimy  z niego zniesmaczeni. Dlaczego? Powodów może być wiele. Zbyt wysoka cena, wątpliwa jakość, droga przesyłka… przykładów można wymieniać bez końca. Są jednak pewne sposoby, które pozwalają zatrzymać użytkownika na dłużej, a co za tym idzie, jest
E-Commerce
Zanim przejdziemy do głównego tematu tego artykułu, chciałbym Ci powiedzieć, że mamy już prawie połowę września! Aż trudno sobie wyobrazić, że już tyle czasu minęło od rozpoczęcia roku. A już za kilka miesięcy, ponad 2 lata istnienia mojej działalności. Z tej okazji szykuję coś ekstra, ale jeszcze potrzymam moich drogich
SEO
Jeżeli mielibyśmy stworzyć ranking rzeczy, które najbardziej wkurzają użytkowników na stronie, błąd 404 moglibyśmy umieścić na samym jego szczycie. W tym artykule zajmiemy się troszkę mniej technicznymi zagadnieniami, na rzecz efektownego pokazania użytkownikowi, że strona, na którą chce dotrzeć, niestety niedomaga. Niech osoba, która nigdy nie zdenerwowała się na widok
E-Commerce
Wyobraź sobie, że wchodzisz na bloga, otwierasz podstronę z artykułem, a tu… Twoje oczy są rażone ścianą tekstu. Zero odstępów, zero grafik, zero video. Kompletnie nic. Czy w takiej sytuacji czujesz się komfortowo? Czy będziesz czytał ten artykuł od początku do końca? Pozwól, że odpowiem za Ciebie. Z pewnością nie!
Content Marketing